В Японії цей знак призначений для літніх водіїв, яким понад 70 років, при досягненні 75-річного віку даний знак є обов'язковим.

  Що стосується JDM-стилю, то тут все просто: наклейка Koreisha означає Old School. Тобто якщо ваша машина до 75-80 року, має оригінальні деталі і відповідний часу дизайн. Також ця наклейка використовується в стайлинзі автомобілів свіжих років в стилі old school.

Найпоширеніша і як з'ясувалося загадкова наклейка.

Родом вона звичайно з Японії, називається Shoshinsha (Сесин) і являє собою стилізований молодий листок. Каже така наклейка про те, що за кермом "чайник", недосвідчений водій, який отримав права менше року тому.

     В JDM стилі ця наклейка означає New School. Це сучасний дизайн дисків, строкате обклеювання, низький кліренс, обважування і все, що відповідає сучасному стилю.

Domo-kun є талісманом японського телеканалу NHK. Цей персонаж дуже популярний на японському телебаченні. Пізніше він був перейнятий любителями стилю JDM.

Домо-кун описується як «дивна істота, що вилупилася з яйця». Живе в печері під землею разом з мудрим старим кроликом на ім'я Усадзій (яп. ????, англ. Mr. Usaji), який любить дивитися телевізор і пити міцний зелений чай. За версією творців, Домо-кун любить телебачення, а також музичні групи Guitar Wolf и МАХ. Улюблена їжа - м'ясо по-японськи і тушкована картопля, не виносить яблука (через генетичну непереносимості). Домо-кун спілкується, видаючи низькі звуки, які часто звучать схоже на його ім'я, проте інші персонажі його прекрасно розуміють.

 Ця анімація є емблемою одного японського журналу коміксів. Назва Subaru pig з'явилося після того як в 2002 році на роллійній Subaru Петтер Сольберг був помічений цей стікер.

 

Тепер прибирайте дітей від екранів, тому що зараз буде короткий курс камасутри) Shocker це жест рукою який на англійській мові звучить так "two in the pink, one in the stink" (два в рожеве, один в смердюче) ... З приводу застосування цього жесту в JDM культурі. Сам жест прийшов з Америки і Shocker стікери прийшли в JDM як вже ясно теж завдяки янкі. Велике поширення цей стікер так само отримав в VDub культурі. В цілому цей жест можна вживати як би показуючи перевагу над ким то, або для жарту в залежності від ситуації.

Слоган НЕ японського походження, який набув широкої популярності, jdm as fuck (ждм як е * ля), показує ступінь задоволення власника від автомобіля в цьому стилі.